BSG: The  Automatic Jumbo Bag filling Station-Export Oriented

سیستم های نیمه/تمام اتوماتیک پرکن کیسه های جامبوبگ گروه مهندسی بهینه سازان به عنوان یک طرح منحصر به فرد در ایران و منطقه تاکنون در بیش از ۵۰ کارخانه سیمان و مواد معدنی در داخل کشور و سایر کشورهای منطقه با رویکرد صادرات محور اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

سیستم های پرکن جامبوبگ

ظرفیت بالا، نگهداری آسان

دستگاه پرکن جامبوبگ گروه مهندسی بهینه سازان با داشتن طراحی منحصر به فرد و قابلیت طراحی و پیاده سازی در تناژها و جانمایی های مختلف شما را قادر می سازد تا مجموعه تحت مدیریت خود را نسبت به گذشته توانمند سازید!

فقط کافی است که نیاز خود را به ما اعلام کنید تا دستگاهی متناسب با محل و نیاز شما طراحی، ساخته و نصب و راه اندازی شود. سرویس و خدمات پس از فروش هم با ما.

اپراتوری دستگاه به گونه ای طراحی شده است که تمامی نفرات و با هر سطح از تحصیلات و تجربه میتوانند به سادگی با دستگاه کارکنند و تنظیمات مربوطه را لحاظ نمایند.
! Up to 400T/H
پرکن جامبوبگ با ظرفیت 180 تن در ساعت
0
مشتری و کارخانه
0
تن در ساعت ظرفیت سازی بارگیری در کشور
0
سال تجربه در صنعت کشور
0
دلار صرفه جویی ارزی

بدون مرز، بدون محدودیت

سیستم های پرکن جامبوبگ گروه مهندسی بهینه سازان امروزه به یکی از ماشین آلات مورد نیاز تمامی کارخانجات صنعتی و معدنی تبدیل شده است و برای صادرات محصول و پشت سرگذاشتن مرز های جغرافیایی همراه با کاهش هزینه های بسته بندی و توان رقابت با سایر رقبا تجهیز واحد تولیدی به این نوع بسته بندی محصول یک الزام است

قابلیت هایی منحصر به فرد در سیستم پرکن جامبوبگ

از آنجایی که صفر تا صد ماشین آلات پرکن کیسه های جامبوبگ مواد معدنی در مجموعه گروه مهندسی بهینه سازان طراحی و پیاده سازی میگردد لذا بر حسب نیاز مشتری و محل نصب ماشین آلات امکان ارائه تجهیزات مناسب با جانمایی محل نصب فراهم می باشد

ظرفیت ۲۰ تا ۳۰ تن در ساعت

این نوع از سیستم های جامبوپرکن با توجه به ظرفیت پایین بارگیری و بسته بندی محصول، معمولا برای تامین نیاز بازار داخلی و همچنین فراهم شدن امکان پاسخگویی به نیاز مشتریان خاص و بر حسب سفارش مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ظرفیت بالا با رویکرد صادراتی

نوع دیگری از سیستم های پرکن جامبوگ با رویکرد صادراتی طراحی و ساخته شده است که میتواند نسبت به نیازهای صادراتی و بر حسب تناژهای مختلف از ۵۰ تن در ساعت تا ۴۰۰ تن در ساعت را به صورت کامل پاسخگو باشد.

سیستم کنترل تمام اتوماتیک

به منظور سهولت در کنترل سیستم بارگیری جامبوبگ پرکن و افزایش راندمان و سرعت بارگیری، تمامی مراحل از طریق پنل محلی و با استفاده از تجهیزات کنترلی قابل مدیریت خواهد بود.